Oldalak

2013. szept. 23.

5.

*Shay szemszöge*

Matt tudja mit szeretek! Ő a főnyeremény! De a főnyereményt a nagyonnagyonnagyon szerencsések nyerik el,én pedig köztudottan szerencsétlen vagyok..
Miután Chase visszaért  beszélgettünk még egy kicsit,és jött a pizza.Az a nő hozta ki.
Matt rá se nézett.Vette az adást? Lehet.
Elkezdtünk enni,közben a fociról dumáltak. Azt a részt értettem az egész beszélgetésből,amikor jött a Barcelona.De legalább megjegyeztem,hogy 'a Barca a legjobb csapat'.Ha  ők mondják.
Kaja után szépen elköszöntünk Chase-től,és Matt-el kettesben folytattuk utunkat hazafelé.Hideg volt,sajnos hangosan elkezdtem 'dideregni'.
-Fázol,Shay? -nézett rám Matt gyönyörű szemeivel.Csillogtak.
-Egy esős nyári napon ,este mit tehetnék egy szál semmiben?-mosolyogtam rá.
Csak akkor tűnt fel ,hogy milyen sokat voltunk a pizzázóban.Este 10 körül lehetett.De nem baj,megérte.Csak a szülők..Uff..kinyírnak,ha hazaérek.
Akkor a szemem sarkából láttam ,hogy Matt mozgolódik.Gondoltam nem nézek oda,ki tudja mit csinál.
Még mindig mozgolódik..Egy bálna is gyorsabban szül meg ,mint amíg ő matat! De szeretjük Matt-et! Minden kis részét..
Akkor vettem észre,hogy igazából mit is művel. A pulcsiját veszi le..Csak ,hát ..férfiak.
Óvatosan éreztem, ahogy a pulcsit a hátamra 'csúsztatja'.Először a pulcsira néztem,aztán Matt-re.
-Köszönöm,Matt-suttogtam.
Éreztem,hogy a keze ottmaradt a pulcsin.Nem is maradt ott a keze.Hanem..hanem..ÁTÖLELT!!!
El se hiszem.. De mindjárt hazaérünk,és vége lesz a 'love story'-nak..
Szeretem,imádom Matt-et,de nemhiszem,hogy a suli előtt felvállalná,hogy a duci,csúnya,néha elég flegma Shay McAdams-el randizott.Nem,biztos nem tenné.
-Hát,megérkeztünk-szóltam,álltam az ajtómnál,Matt-el szemben.
-Megérkeztünk-ismételte el.
-Akkor..szia-mondtam csalódottan,mire éreztem,hogy megrántja a vállam.
Uram Isten! Le-he-tet-len!
Éreztem a leheletét,ahogy egyre közelebb kerül a szája az enyémhez,és egyre melegebb lett a levegő..már értem miért mondják..Aztán a puha szája lassan az enyémhez ért,és elcsattant az első csók.Nem az első csókom Matt-el,hanem a tényleges ELSŐ CSÓK! Az első csók elég hosszúra nyúlt. A nagy smaci közben óvatosan,a bal kezemmel kinyitottam az ajtót,és beértünk a házamba. A szobámig elmentünk csókolózva.Aztán lassan szétváltak a szájaink. Egy különös hang miatt.Egyre élesedett.
-SHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY,TE VAGY AZ?-hallottam apám ordító hangját.
-ÉN,APU!-kiáltottam vissza,majd Matt-el összenevettünk.
-

Apa hangja komolyodott.
-Shay,beszélnünk kell.Majd ha elment a kis barátod, mert rá nem tartozik.
Óvatosan Mattra néztem,megöleltem,és eltátogtam neki egy 'holnap találkozunk'-ot.
-Mondd Apa!-néztem rá-mi az olyan fontos,hogy el kellett küldjem Matt-et?
Miután apa közölte velem a hírt,lassan elhomályosodott minden,és sírógörcsöt kaptam,rácsuktam az ajtót apára,és a párnáim közé dőltem.Egész éjszaka csak sírtam,egy percet sem aludtam.Nem hiszem el.Nem lehet igaz.Biztos csak egy rossz álomban vagyok,és úgy fogok örülni,ha felkelek,hogy csak na!


*Matt szemszöge*


A pizzázás után Shay-el kettesben mentünk haza. Chase megmondta..Itt lesz az alkalom,az első csókunknak. Én már csókoltam persze lányt,de Shay szerintem még nem csókolózott. Ha ez lesz neki az első,tökéletessé kell tegyem.Láttam,hogy feltűnően didereg.Basszus,mennyire nem vagyok lovagias!
-Fázol?-kérdeztem zavarodottan.
Hogy kérdezhettem ekkora marhaságot?Nem,majd azért vacog,mert melege van.
De ,mint ahogy megszoktam Shay-től,kedvesen válaszolt nekem.
Az ajtó.Chase megmondta,hogy az ajtónál kell..Ott a legromantikusabb. állítólag .. Mikor odaértem,láttam,hogy Shay csalódott. Most kellett volna? Elrontottam? N-E-M! Nem lehet! Akkor is ez lesz Shay legszebb napja! Merthogy Chase szerint ez az egyik legszebb nap a nők életében..mármint,az első csók napja.
Utána kaptam,hátrarántottam,és egy mozdulattal lesmároltam.Próbáltam a legérzékibben csinálni,de ,hogy őszinte legyek,fogalmam sincs,hogy a nők hogy szeretik,azt hiszem,sosem fogom megérteni a nőket.
De végül is,a nőket nem érteni,SZERETNI kell! Az pedig megvan!Lassan bementünk Shay-ékhez,egészen a szobájáig jutottunk,mire már annyira zavart egy hang,hogy abbahagytam.Shay papája ,Mr.Clayton volt.
Mikor az ajtóhoz ért,és meglátott engem,kis haragot láttam a szemében. Jobbnak láttam volna épp menni,és elköszönni,de elkezdett beszélni.Aztán Shay szép lassan 'kivitt' az ajtajáig,és elsuttogta nekem,hogy holnap találkozunk. Oké, akkor holnapra kéne venni rózsát.Hol lehet olyat venni? Anyu, SOS.Mikre nem jók az Anyák! Tökéletesek,mint Shay.Tökéletes napom volt,a tökéletes Shay-el.Tökéletes!

1 megjegyzés: